Γιατί το Click to Call


Το Click to Call μειώνει το φόρτο εργασίας του τηλεφωνικού κέντρου

Το Click to Call μπορεί να ρυθμιστεί έτσι ώστε να καλεί πρώτα το δικό σας τηλεφωνικό κέντρο, και μόνο όταν απαντηθεί η κλήση από εκπρόσωπό σας το σύστημα να καλεί τον πελάτη σας.

Με αυτό τον τρόπο, οι πελάτες σας απολαμβάνουν υψηλότερου επιπέδου εξυπηρέτηση και είναι πολύ πιθανότερο να επικοινωνήσουν ξανά μαζί σας σε μικρό χρονικό διάστημα.

Ταυτόχρονα, το τηλεφωνικό σας κέντρο λειτουργεί πιο ομαλά, αποφεύγοντας τον υπερβολικό φόρτο που οδηγεί σε δυσαρεστημένους πελάτες.




To Click to Call οδηγεί σε σημαντική βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών

Χρησιμοποιήστε διαφορετικά εικονίδια click to call ώστε οι κλήσεις να κατευθύνονται απευθείας σε διαφορετικά τμήματα της εταιρίας σας.

Οι πελάτες σας θα χρησιμοποιούν το κατάλληλο εικονίδιο, ανάλογα με τη σελίδα στην οποία θα βρίσκονται κάθε φορά. Με αυτό τον τρόπο θα συνομιλούν απευθείας με το τμήμα που τους ενδιαφέρει, αποφεύγοντας τα εκνευριστικά IVR και τις ατέλειωτες γραμμές προτεραιότητας.




Το Click to Call βελτιώνει την ικανοποίηση του πελάτη και μειώνει το ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών

Η επικοινωνία μέσω email ή φόρμας επικοινωνίας, σε κάποιες περιπτώσεις λειτουργεί αρκετά καλά, όμως τις περισσότερες φορές η αναμονή για απάντηση τη στιγμή που ο πελάτης θέλει να πραγματοποιήσει μια αγορά είναι πολύ εκνευριστική.

Συνήθως η πελάτες προτιμούν να κλείνουν μια συμφωνία όταν μπορούν να χρησιμοποιήσουνε ένα πολύ φιλικό σε αυτούς κανάλι επικοινωνίας, όπως το τηλέφωνο, διότι λαμβάνουν άμεσα τις απαντήσεις που ζητούν κι έτσι νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια. Αν στην επικοινωνία μέσω τηλεφώνου απαλλάξετε τον πελάτη από το κόστος, και κυρίως από την ταλαιπωρία, είναι πολύ πιθανό να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό.


Ένας ικανοποιημένος πελάτης είναι σίγουρο ότι θα επιστρέψει!