Το Click2Call σε Online περιβάλλοντα
Το Click2Call σε Websites
Το Click2Call, σαν πρωτοποριακή λύση callback για ιστοσελίδες, μπορεί να βελτιώσει την online εμπειρία, αφού είναι δυνατόν να παραμετροποιηθεί,
ώστε κάθε Click to Call εικονίδιο να αντιστοιχεί σε διαφορετικό τμήμα της εταιρίας.
Έτσι ο πελάτης θα μιλήσει απευθείας με το τμήμα που τον ενδιαφέρει και αντίστοιχα κάθε τμήμα θα δέχεται μόνο αιτήματα πελατών που το αφορούν.
Για παράδειγμα, άλλο Click to Call button ή εικονίδιο μπορεί να εξυπηρετεί το τμήμα πωλήσεων και άλλο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Ένα Click to Call button ή εικονίδιο μπορεί να εξυπηρετεί οικιακούς πελάτες και ένα διαφορετικό εταιρικούς πελάτες.
Το Click2Call σε Newsletters,
μηνύματα Email, eBooks και ηλεκτρονικούς καταλόγους
Το Click2Call μπορεί να λειτουργήσει σαν εργαλείο πώλησης αν τοποθετηθεί σε newsletters,
στην υπογραφή του email ή σε άλλο ψηφιακό υλικό.
Αντί να στέλνετε newsletters με τα διάφορα στοιχεία
επικοινωνίας που θα μπορούσε κάποιος να χρησιμοποιήσει, με το Click to Call δημιουργείτε μία γέφυρα
μεταξύ online και offline επικοινωνίας και διευκολύνετε την ολοκλήρωση των πωλήσεων!
Το Click2Call σε Social Media
Οι φίλοι, οι followers και οι fans των σελίδων σας στα social media είναι επιλεγμένα, καθαρά και στοχευμένα leads που βρίσκονται ένα βήμα πριν επικοινωνήσουν μαζί σας!
Το Click2Call λειτουργεί από τη φύση του σαν γέφυρα με το τηλεφωνικό σας κέντρο ή το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Έτσι, την επόμενη φορά που θα ανεβάσετε κάτι στο Facebook, το Twitter, το LinkedIn ή οποιαδήποτε άλλη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης,
σκεφτείτε με ποιο τρόπο έχετε βοηθήσει εσείς το κοινό σας να έρθει σε επαφή μαζί σας εύκολα και δωρεάν.
Το Click2Call σε εφαρμογές Mobile
Το Click2Call είναι ιδανικό για Mobile Apps, αφού οι χρήστες είναι ήδη με το τηλέφωνο στο χέρι.
Αντί λοιπόν να πρέπει οι ίδιοι να σας καλέσουν, τους καλείτε εσείς τη στιγμή που το θέλουν και χωρίς να τους χρεώσετε.
Ανεξάρτητα από το πόσο πλήρης είναι η εφαρμογή σας ή το πόσες πληροφορίες παρέχει, το Click2Call θα προσθέσει τη ζωντανή επικοινωνία.
Η εμπειρία των χρηστών του Click to Call σε online περιβάλλοντα
Βήμα 1
Η διαδικασία ξεκινάει μόλις ο επισκέπτης της ιστοσελίδας κάνει κλικ στο εικονίδιο Click to Call.
Βήμα 2
Ανοίγει ένα παράθυρο στην οθόνη του πελάτη και του ζητάει να συμπληρώσει τον αριθμό του τηλεφώνου του και να πατήσει "Ζητήστε μας να σας καλέσουμε".
Βήμα 3
Στη συνέχεια, η Yuboto πραγματοποιεί 2 κλήσεις: 1 προς τον εκπρόσωπο σας και 1 προς τον πελάτη. Μόλις απαντήσουν και τα δύο μέρη, ανάλογα με την προτεραιότητα που έχει τεθεί στις ρυθμίσεις, οι δύο κλήσεις συνδέονται μεταξύ τους.
Δείτε Επίσης: Εντυπο προωθητικό υλικό, οδηγίες χρήσης, ακόμα και σε συσκευασίες προϊόντων με τη μορφή QR Code.
Χρεάζεστε Βοήθεια;